بین مطالب وب سایت جستجو کنید

به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر را دز اینجا بخوانید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Samuel
1:37
جمعه 24 ارديبهشت 1400

تنها چند ساعت پس از معرفی نسل دهم پردازنده‌های لپ‌تاپ توسط اینتل، ام‌اس‌آی از سه لپ‌تاپ جدید مجهز به پردازنده نسل ۱۰ رونمایی کرد. پرستیژ ۱۴، پرستیژ ۱۵ و مدرن ۱۵ سه مدلی هستند که وعده داده شده تا ۴۰ درصد سریعتر در ویرایش عکس و رندر ویدیوها عمل کنند.

پرستیژ ۱۴ و ۱۵ اولین سری از لپ‌تاپ‌ای ام‌اس‌آی خواهند بود که از اخرین نسل پردازنده‌های اینتل در کنار نسل ۱۶ کارت گرافیک‌های انویدیا بهره می‌برند. هر دو لپ‌تاپ را می‌توان با پردازنده Core i7 U و کارت گرافیک جی‌فورس انویدیا ۱۶۵۰Max-Q سفارش داد. هر دو لپ‌تاپ پرستیژ از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالای ۹۰ درصد برخوردار هستند و می‌توان نمایشگر ۴K با پشتیبانی ۱۰۰ درصد از Adobe RGB را سفارش داد.

تعداد بازدید از این مطلب: 89
موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
Samuel
1:36
جمعه 24 ارديبهشت 1400

در بین شرکت‌های دنیا تنها تعداد کمی می‌توانند نظر کاربران بسیاری را به‌سمت خود جلب نماید. این برندها تبدیل به شرکت‌های میلیار دلاری و شاید حتی تریلیون دلاری شوند. بی‌تردید یکی از همین برندها که توانسته دنیای اطراف ما را تغییر دهد و سبک زندگی جدیدی برای انسان‌ها رسم نماید، شرکت دل است. این برند آمریکایی کارش را در دهه‌های پیش شروع کرد و تا حالا نیز در بازار کامپیوترها حضور دارد. اما در حال حاضر بیش‌تر به تولید لپ‌تاپ‌های بالارده می‌پردازد که می‌توانند رقیب خوبی برای کامپیوترهای قابل‌حمل اپل و مایکروسافت باشند. این محصولات کیفیت بالایی دارند و از آخرین قابلیت‌ها بهره می‌برند. به‌تازگی نیز دل از محصول خود پرده برداشته که به نسل دهم پردازنده‌های اینتل محهز شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 115
موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
Samuel
1:26
جمعه 24 ارديبهشت 1400

شما می توانید از سایت ما ممبر بهترین فالوور بدون ریزش اینستاگرام را خریداری کنید. پس برای رفع این مشکل بهترین کار ممکن این است که وقتی اقدام به خرید فالوور ایرانی اینستاگرام میکنید حتما در کنار آن از خرید فالوور لایک زن غافل نشوید تا کفه ی ترازو برای هر دو طرف یکسان بوده و تعادل صفحه تان بهم نخورد. در این روز ها خرید فالوور اینستاگرام برای پیشرفت، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همان طور که در بخش قبلی هم گفتیم، در این روز ها کسب و کار های زیادی هستند که در اینستاگرام فعالیت دارند؛ کسانی که در اینستاگرام دارای کسب و کار هستند، با خرید فالوور اینستاگرام فوری می توانند فروش خود را افزایش دهند.

تعداد بازدید از این مطلب: 128
موضوعات مرتبط: عمومی , ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر را دز اینجا بخوانید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر