بین مطالب وب سایت جستجو کنید

به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر را دز اینجا بخوانید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Samuel
12:45
یک شنبه 5 دی 1400

دوره آموزش وردپرس از مبتدی تا حرفه ای بصورت رایگان در اختیارعلاقمندان به وردپرس جهت راه اندازی سایت وردپرسی قرار میگیرد تا بتوانند با کلیه ی آموزش هایی که در این دوره داده می شود از صفر تا صد مراحل طراحی سایت را به تنهایی انجام داده و یک سایت خوب برای خود راه اندازی کنند این دوره به دلیل ساده بودن زبان آموزش آن حتی برای کسانی که اطلاعات و تجربه ای در این زمینه ندارند نیز مناسب می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 112
موضوعات مرتبط: عمومی , ,
Samuel
1:26
جمعه 24 ارديبهشت 1400

شما می توانید از سایت ما ممبر بهترین فالوور بدون ریزش اینستاگرام را خریداری کنید. پس برای رفع این مشکل بهترین کار ممکن این است که وقتی اقدام به خرید فالوور ایرانی اینستاگرام میکنید حتما در کنار آن از خرید فالوور لایک زن غافل نشوید تا کفه ی ترازو برای هر دو طرف یکسان بوده و تعادل صفحه تان بهم نخورد. در این روز ها خرید فالوور اینستاگرام برای پیشرفت، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همان طور که در بخش قبلی هم گفتیم، در این روز ها کسب و کار های زیادی هستند که در اینستاگرام فعالیت دارند؛ کسانی که در اینستاگرام دارای کسب و کار هستند، با خرید فالوور اینستاگرام فوری می توانند فروش خود را افزایش دهند.

تعداد بازدید از این مطلب: 128
موضوعات مرتبط: عمومی , ,
Samuel
19:57
چهار شنبه 14 آبان 1399

ورق شینگل لانه زنبوری طیف گسترده‌ای از شینگل را ارائه می‌دهد، که مناسب طراحانی است که ترجیح می‌دهند با استفاده از انرژی آزاد شده از مس به عنوان عنصر اصیل، ساختارها را تغییر دهند. پنج کلاس دارد:

 COMPACT

 ELITE

 TRADITIONAL

 ANTIQUE

 ULTIMETAL

ورق لانه زنبوری درجه یک و ارزان قیمت

ورق شینگل لانه زنبوریامروزه یکی از پرکاربردترین و پرکاربردترین محصولات مرتبط با ورق سلولی است. با توجه به تقاضا و عرضه صفحات سلولی، ما در قیمت گذاری این محصولات تغییرات بسیاری را اعمال می‌کنیم. ما یک کشور هستیم. برای اطلاع از قیمت ورق لانه زنبوری درجه یک، بهتر است با مراکز خرید بزرگ این محصولات تماس بگیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 135
موضوعات مرتبط: عمومی , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر را دز اینجا بخوانید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر